środa, 25 lutego 2015

Małe zmiany na blogu + Przepis na pizze z tortilli.

Jak widzicie, zmienił się kursor i zamiast strzałki jest donut ^^
Jest też lista obserwatorów -->
I kilka (3 :D) zakładek na blogu.
____________________________________________________

Poza tym 1 osoba chciała jakiś przepis na blogu. Nie wiedziałam jaki, ale dodaję to, co robiłam ostatnio- Pizzę z tortilli i wyszła PRZEPYSZNA!
Składniki:
-Żółty ser
-2 Placki tortilli
-Przecier pomidorowy
-Keczup
-Sól
-Oregano/bazylia
-Woda
-Wybrane dodatki na pizze
-Piekarnik
Sos:
Sos możecie zrobić taki, jaki chcecie. Ja zrobiłam (nie tylko ja, heh :D) tak, że dodałam trochę przecieru, keczupu, wody, soli i bazylii.
Pizza:
Weź 1 tortille. Posyp startym serem, najwięcej na brzegu. Połóż 2 tortillę (Najwięcej sera na brzegach sypiesz po to, aby placki się zlepiły ze sobą). Posmaruj placki sosem. Połóż dodatki, które sam/ sama wybierzesz. Nastaw piekarnik na 180°C i piecz, póki ser się nie roztopi (10-15 minut).
Gotowe! Smacznego :)

Do zobaczenia! Dziś się chyba pojawi rozdział z opowiadania :)
Nacia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz