poniedziałek, 8 grudnia 2014

Kanały na youtube, które oglądam+ BONUS

Hej!
Dzisiaj wchodzę na bloga (Przepraszam, że go zaniedbałam) i nagle: Wybiło mi aż 30 wyświetleń!
To i tak mało, ale bloga zaczynam pisać, mam dopiero 2 posty i się bardzo cieszę :)
Dobrze, przejdźmy więc do tematu: Kanały na youtube, które oglądam.
Zrobie (tak jak w poprzednim poście) liste youtuberów, których oglądam.
1.Banshee- Jak ja ją uwielbiam! oglądam jej każdy odcinek!
2.Agnieszka Grzelak Vlog- Moja ulubiona seria to "JAPANA zjadam".
3.AdBuster- Często robi konfrontacje produktów (np. kostki Dove)
4.5 Sposobów na...- Pokazywane są różne rzeczy domowej roboty, a także inne fajne rzeczy :)
5.Lucyandlucy1- Nastolatka mówi o modzie :) Polecam dla dziewczyn.

BONUS

Bonusem są pytania do mnie :) Jak oglądacie Banshee lub inny kanał (np. ZapytajBeczkę), to wiecie, że odpowiadają na pytania od widzów. Tak samo ja chcę zrobić- piszcie do mnie pytania w komentarzach, może wybiorę niektóre z nich :)
Natalia

1 komentarz: