wtorek, 23 grudnia 2014

Dziękuję Wam za tyle odwiedzin! + Ciekawostki o... BANANACH #1

Hej!

Dzisiaj wchodzę na mojego bloga i nagle widzę... AŻ 86 ODWIEDZIN!
Ostatnio było zaledwie 30, w ciągu kilku dni przybyło 56! ^^
Z tej okazji zadajcie mi jakieś fajne wyzwanie, kiedy pojawi się 150 odwiedzin je wykonam albo wymyśle coś innego, też fajnego :3
Nie miałam pomysłu co pisać, bo widocznie na swoich laptopach/komputerach/tabletach/telefonach nie macie opcji "Dodaj komentarz" i piszę ciekawostki o BANANIE, Jednym z moich ulubionych owoców.
1.Bananowiec nie jest drzewem, ale największym na świecie... ziołem.
2.Istnieje ponad 1000 odmian bananów. Jedne smakują jak jabłko, a niektóre nadają się do jedzenia dopiero po usmażeniu.
3.Sok z banana jest jednym z najbardziej lepkich soków owocowych, ale wyciśnięcie go jest bardzo trudne.
4.Banany znajdują się na 4 miejscu najczęściej uprawianych roślin na świecie zaraz po pszenicy, ryżu i kukurydzy.
5.Skórkę banana można używać do filtrowania wody, wybielania zębów i czyszczenia butów.
6.Im dłużej banan czeka na konsumpcję tym smaczniejszy się staje. Zawarta w nim skrobia zamienia się w cukier.
7.Bananowa skórka jest jadalna!
Piszcie o czym mają być kolejne ciekawostki ^^

Mam nadzieję, że wpis się spodobał. Pytania/wyzwania piszcie w komentarzach lub w prywatnej wiadomości: cieplaa_85836@interia.pl
-Nacia

1 komentarz:

  1. Dlaczego sciagasz odemnie "85836"?xD zapraszam na moj blog,organizuje konkurs na one shot mam nadzieje ze wezniesz w nim udzial
    Opowiadania-o-doroslej-leonettcie. Blogspot.com
    Beso :* Wikis Verdas

    OdpowiedzUsuń