niedziela, 8 lutego 2015

300 Wyświetleń! Dawno mnie nie było... + Modelinowa przesyłka!

Uwaga... Uwaga...
Mój blog ma:
300 WYŚWIETLEŃ!

Ok.. Dawno mnie nie było... Przepraszam :(
Przykro mi, że nie piszecie komentarzy jaki ma być następny post- być może coś piszę, a Was to nie obchodzi :(
Ale jak obiecałam- Zamówiłam modelinę ze strony sklepik-dla-was.pl.
Koszt: 56 zł.
Co kupiłam?
-Nożyk
-Modelina: Kostka 56 g. Premo! Accents- Migoczący Biały, kilka 5-gramowych Pluffy, Fimo i Premo!
-Mikrokulki i kulki
-Kokardki
-Kaboszony (2)
-Charmsy
-Mini słomki
-3 zestawy różnych ogniwek
-Bigle
-4x Baza do broszki
I to chyba wszystko :D
Najwięcej zapłaciłam za modelinę.
Wszystko jest fajne, ale niestety- Najwięcej kupiłam masy plastycznej "Pluffy", jest miękka, lepi się do palców. Ogólnie z przesyłki jestem zadowolona.
Ocena: 6/10
To chyba na tyle. Kolejny post będzie chyba o "Zniszcz Ten Dziennik".

-Natalia ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz